Program rozliczeniowy dla malych firm

Symfonia pomysł to pakiet, który pomaga zarządzanie w ciasnych i niewielkich firmach. Stanowi o ważny polski zintegrowany pakiet, jaki stał napisany szczególnie dla środowiska WindowsTM. Oprogramowanie to pomaga w zarządzaniu firmy w jej codziennej role w postaci ewidencji oraz obsługi wydarzeń gospodarczych.

Moduł Finanse i Księgowość obsługuje najważniejsze operacje księgowe (księgowanie dokumentów, bilanse, rozliczenia). Moduł Analizy Finansowe jest zbyt zadanie wspomagać pracę działu finansowo-ekonomicznego przedsiębiorstwa. Aplikacja Środki Trwałe pomaga w szybkim stopniu prowadzenie ewidencji oraz inwentaryzacji środków trwałych, wartości prawych i lekkich. Moduł Kadry tudzież Płace służy do prowadzenia wynagrodzeniami i danymi pracowników. Dzięki nim ważna łatwo obliczyć płace, prowadzić ewidencję czasu pracy itd. Ułatwia on w zwróceniu się z US oraz ZUS. Moduł Płace natomiast uwzględnia rożne sposoby wynagradzania - generuje listy płac oraz raporty. Drukuje i potwierdzenia przelewów. Aplikacja Handel pomaga w sprawie sprzedaży i gospodarki magazynowej (ewidencja stanu magazynowego). Dzięki niemu mieszka możliwość wystawiania dokumentów magazynowych, sprzedaży, zakupu itd. Jest jednoznaczna dla firm posiadających kilka oddziałów dodatkowo w całości kompatybilna z drukarkami i kasami fiskalnymi. Moduł Faktura jest przetwarzany w terenach handlowych oraz sprzedaży. Umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, rachunki). Współpracuje z drukarkami fiskalnymi. Moduł Mała Księgowość został zaś przygotowany dla firm, które mówią księgowość uproszczoną. Pomaga on w ewidencjonowaniu i obsłudze rozliczeń z ZUS (współpracuje z programem Płatnik). Dzięki niemu ważna mówić rozrachunki z tytułami oraz pracownikami. W szybkim stopniu ułatwia analizy dochodowości.